Ακολουθεί το υπόμνημα:
ΠΡΟΣ: ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΑΤΤΙΚΉΣ
ΚΟΙΝ: 1. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ / ΓΡΑΦ. κ. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
2. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ / ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ
3. ΔΗΜΟΣ ΜΕΓΑΡΕΩΝ / ΓΡΑΦ. κ. ΔΗΜΑΡΧΟΥ
4. ΑΝΤΙΠΕΡΙΦ/ΡΧΗ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
5. ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΙΝΕΤΑΣ
6. ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΚΙΝΕΤΑΣ
Η επιτροπή αγώνα κατοίκων Κινέτας καταθέτει σήμερα Τρίτη 28-1-2025 ένα νέο επικαιροποιημένο συνοπτικό υπόμνημα προβλημάτων της περιοχής, ανάλογο του οποίου κατέθεσε πέρυσι 31-1-2024 στην πρώτη συνεδρίαση του Περιφ. Συμβουλίου Αττικής στον Ασπρόπυργο. Ακολουθούν αρχικά δύο επισημάνσεις οι οποίες και χρήζουν σχετικών απαντήσεων και στη συνέχεια συνοπτική παρουσίαση των επιμέρους προβλημάτων με σχετικές προτάσεις.
Α. ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
1. Οπως διαπιστώνεται η αντιπλημμυρική προστασία της περιοχής οδηγείται σε συνεχείς αναβολές εξαιτίας διαδοχικών παρατάσεων ακόμα και μελετών από το έτος 2020 με την τελευταία παράταση να φτάνει μέχρι το τέλος του 2025. Eρωτάται πότε θα αρχίσουν τα έργα.
2. Σχετικά πρόσφατα διαβάσαμε δημόσιες δηλώσεις του νέου Περιφερειάρχηαναφορικά με την οριστική λύση του προβλήματος υδροδότησης της περιοχής. Ερωτάται εάν θα έχουμε και την έναρξη κατασκευής του εσωτερικού δικτύου.
Β. ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ – ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
1. ΝΕΡΟ.Υδροδότηση ΟΛΗΣ της περιοχής εντός και εκτός σχεδίου, με κατασκευή σύγχρονου εσωτερικού δικτύου. ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ αποχετευτικού δικτύου και τακτικοί έλεγχοι της ποιότητας των υπογείων υδάτων, όπως και της ποιότητας των θαλασσίωνυδάτων.
2. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Παρά την ψήφιση σχετικού π.δ. για την ίδρυση σχολικής μονάδας και την απόφαση του Δημ. Συμβουλίου Μεγαρέων, οι διαδικασίες έχουν οδηγηθεί σε αναβολή εξαιτίας γραφειοκρατικών διαδικασιών αποχαρακτηρισμού του χώρου. Το αίτημα είναι να απεμπλακούν άμεσα οι διαδικασίες και να ξεκινήσουν οι εργασίες. Εστω υπόψιν ότι με την τελευταία απογραφή οι κάτοικοι της Κινέτας αριθμούν περί τους 1.700.
3. ΥΓΕΙΑ.ΙΔΡΥΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ιατρείου πλήρως εξοπλισμένου και συνδεδεμένου με το Κέντρο Υγείας Μεγάρων. Εστω υπόψιν ότι ο πληθυσμός της περιοχής η οποία αποτελεί παραλιακό θέρετρο υπερδιπλασιάζεται από άνοιξη έως φθινόπωρο με πολλά καθημερινά και έκτακτα περιστατικά όπως και τροχαία ατυχήματα, για την αντιμετώπιση των οποίων υπάρχει μόνο ένας (1) ιδιώτης γιατρός κάποιες ώρες και ένα φαρμακείο. Να ληφθεί υπόψιν ότι οι πλησιέστερες υγειονομικές μονάδες είναι το κέντρο υγείας Μεγάρων (15) χλμ. όταν εφημερεύει, το νοσοκομείο Κορίνθου (25) χλμ.
και το Θριάσιο (35) χλμ. με ότι συνεπάγεται η καθυστέρηση παροχής πρώτων βοηθειών για την ανθρώπινη ζωή.
4. ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ.ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ, καθαρισμός και διευθέτηση των ρεμάτων και μικρών υδατορεμάτων με έμφαση στην αντιπλημμυρική προστασία της ΠΕΟΑΚ από τα διαπερνώντα ρέματα και ειδικά της κ ά τ ω Κινέτας, όπου λόγω ανυπαρξίας έργων απορροής και της λεκανοειδούς μορφολογίας της περιοχής σημειώνονται συχνά πλημμύρες.Επίσης ιδιαίτερη μέριμνα για την αντιπλημμυρική προστασία των παρακείμενων ιδιοκτησιών σε ρέματα όπως και στους υπό ανάπλαση
κοινόχρηστους χώρους της κάτω Κινέτας οι οποίοι δεν διαθέτουν φρεάτια απορροής, με υπαρκτό τον κίνδυνο κατά τόπους πλημμυρικών φαινομένων και καταστροφών.
5. ΠΕΟΑΚ.ΑΜΕΣΗ αναβάθμιση της ΠΕΟΑΚ με π ε ζ ο δ ρ ό μ ι ο η ασφαλές έρεισμα για πεζούς και ρείθρα πρόσβασης ειδικά για συμπολίτες ΑΜΕΑ και υπερηλίκους, στηθαία ασφαλείας,φρεάτια απορροής σε όλο το μήκος του δρόμου της κατοικημένης περιοχής, διαβάσεις πεζών με φωτοσήμανση,φανάρια ρύθμισης κυκλοφορίας η παλλόμενα στην επικίνδυνη διασταύρωση στο 57οχλμ. η οποία έχει ιστορικό πολλών τροχαίων όπως και στις διασταυρώσεις, στο 54οχλμ. στην θέση Πανόραμα και στο 58ο χλμ. στην θέση Βουλιαγμένη.ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ μέριμνα για διαβάσεις πεζών και σχετική σήμανση μεταξύ 55ουχλμ. έως 57ουχλμ. όπου λόγω της ύπαρξης εμπορικών επιχειρήσεων και παρακείμενων ξενοδοχείων, είναι συγκεντρωμένο το σύνολο της κοινωνικής και οικονομικής ζωής της περιοχής και που συμβαίνει σχεδόν το σύνολο των τροχαίων ατυχημάτων.Επίσης α σ φ α λ ή ς δ ί ο δ ο ς για τους πεζούς στη γέφυρα της Πίκας όπως και ά μ ε σ η λειτουργική και αισθητική αποκατάσταση των προστατευτικών κιγκλιδωμάτων ασφάλειας της γέφυρας, για την ασφαλή διέλευση
πεζών και τροχοφόρων και γενικά την προστασία της ανθρώπινης ζωής.
6. ΒΟΡΕΙΟΣ ΠΑΡΑΔΡΟΜΟΣ. ΑΜΕΣΑ έργα αναβάθμισης του επικίνδυνου βόρειου παράδρομου της περιοχής που διέρχεται μέσα από την κ α τ ο ι κ η μ έ ν η περιοχή της άνω Κινέτας κάτι που κακώς παραβλέφθηκε και παράπλευρα με το ρεύμα κυκλοφορίας της Ολυμπίας οδού προς Κόρινθο, με π ε ζ ο δ ρ ό μ ι ο η α σ φ α λ έ ς έ ρ ε ι σ μ α πεζών, ο δ ο φ ω τ ι σ μ ό σε όλο το μήκος, ηχοπετάσματα όπου χρειάζεται, κ ά λ υ ψ η των επικίνδυνων ανοιχτών φρεατίων όπως και καθαρισμό των παλαιών και σ ή μ α ν σ η διάβασης πεζών και κατοικημένης περιοχής. Επίσης ΕΝΙΣΧΥΣΗ του
προστατευτικού διαχωριστικού φράχτη και των στηθαίων στα όρια του αυτοκινητοδρόμου της Ολυμπίας Οδού που γειτνιάζουν με τον βόρειο παράδρομο, καθότι το πλάτος του διαχωριστικού στο μεγαλύτερο μέρος δεν ξεπερνά τα 0,70εκ., εγείροντας λόγω των υψηλών ταχυτήτων του αυτοκινητοδρόμου σοβαρά ερωτηματικά γύρω από την αντοχή του σε περίπτωση τροχαίου με εκτροπή. Εστω υπόψιν ότι διακινούνται βαρειά και επικίνδυνα φορτία όπως υγρά καύσιμα. ΑΜΕΣΗ ΔΙΑΠΛΑΤΥΝΣΗ των δύο συνεχόμενων στενών επικίνδυνων στροφών στο μέσον του παραδρόμου χωρίς επαρκή ορατότητα ιδίως την νύχτα και οδοφωτισμό που έχουν εγκαταληφθεί και παρουσιάζουν ιδιαίτερη επικινδυνότητα και τροχαία ατυχήματα με πρόσφατο αυτό τις βραδυνές ώρες της 6-1-25,όπως επίσης και στο τμήμα του που διαπερνά τον οικισμό Λεοντάρι (Βενίστρες) που δεν ξεπερνά τα 4μ. περίπου. ΤΑΚΤΙΚΟΣ έλεγχος λειτουργικότητας και των λοιπών στοιχείων οδικής ασφάλειας με αποκατάσταση τυχόν κακοτεχνιών του οδοστρώματος, ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΑ στηθαία και κάγκελα ασφαλείας στις γέφυρες των ρεμάτων και λειτουργική χωροθέτηση και οριοθέτηση του παραδρόμου από ιδιωτ. αυθαιρεσίες με εφαρμογή τοπικών ρυμοτομικών σχεδίων. ΦΩΤΟΣΗΜΑΝΣΗ για πεζούς και τροχοφόρα στις κομβικές διασταυρώσεις με σχετικά περιορισμένη ορατότητα στις θέσεις Βενίστρες, Αγ.Παρασκευή και Πανόραμα που οδηγούν σε οικισμούς της Κινέτας, συνδέοντας με τον νομό Κορινθίας ,την Ολυμπία οδό ενώ παράλληλα συνδέουν άνω και κάτω Κινέτα, με Προαστιακό και ΠΕΟΑΚ. ΑΜΕΣΗ μέριμνα για λειτουργικά πεζοδρόμια πεζών και συμπολιτών ΑΜΕΑ χωρίς μπάρες με ρείθρα πρόσβασης στα λιγοστά υπάρχοντα στην περιοχή Πανοράματος και του ανισόπεδου κόμβου(Βενίστρες), όπως και ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ πεζοδρομίου στην οδό Σαπουντζάκη στο τμήμα που συνδέει τον Προαστιακό μέχρι την ΠΕΟΑΚ που παρουσιάζει αυξημένη κίνηση πεζών, λουομένων και τουριστών ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες.
7. ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ. ΕΝΤΑΞΗ όλης της περιοχής σε τοπικά ρυμοτομικά σχέδια.
8. ΚΟΙΝΟΤΙΚΟΙ ΔΡΟΜΟΙ. ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΣΗ και ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ από ρωγμές και υδατοφαγώματα ΟΛΩΝ των δρόμων της περιοχής και ειδικά των επικίνδυνων δρόμων της άνω Κινέτας, σύμφωνα και με το υπ.αριθ.779568/10-8-22 εγγρ. της Περιφ. Αττικης/ΓΔΑΠΕΥ/ΔΤΕ και διευθέτηση επικίνδυνων κοινοτικών δρόμων (Γερανείων, Αγ.Ειρήνης,Αγ. Νικολάου) που περνούν μέσα από ρέματα. ΑΜΕΣΗ επίσης παρέμβαση για την ασφαλή πρόσβαση των κατοίκων απομακρυσμένων οικισμών της Κινέτας
(Βενίστρες, Αγ.Νικόλαος) λόγω της ιδιαίτερης επικινδυνότητας των δρόμων παραπλεύρως του ρέματος της Πίκας. ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΜΕΡΙΜΝΑ για την απορροή των ομβρίων υδάτων στους δρόμους της κάτω Κινέτας που οδηγούν στην παραλία, όπου λογω ανυπαρξίας απορροής και λόγω της λεκανοειδούς θέσης, σημειώνονται τακτικά πλημμυρικά φαινόμενα με δυσμενείς συνέπειες για τους κατοίκους και την περιοχή. ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ τυχόν κολωνών ηλεκτρικού η τηλεφωνίας μέσα από κοινοτικούς
δρόμους και σήμανση αυτών.
9. ΑΝΤΙΠΥΡΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ. Ως γνωστόν το δάσος στο υπερκείμενο όρος των Γερανείων κάηκε ολοσχερώς όπως και ένα μέρος της Κινέτας από την καταστροφική πυρκαγιά το 2018, καθότι δεν είχε παρθεί κανένα ουσιαστικό μέτρο πυροπροστασίας. Ετσι βάσει της εμπειρίας και των αναγκών προτείνονται: α)ΔΙΑΝΟΙΞΗ περιφερειακού δρόμου για την περιοχή περιμετρικά του δασικού ιστού στους πρόποδες του βουνού, αντιπυρικών ζωνών και δασικών δρόμων. β)ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ τακτικός και ΕΛΕΓΧΟΣ αυτών με την έγκαιρη διάθεση του κατάλληλου επιστημονικού και εργατοτεχνικού
προσωπικού. γ)ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ πυροσβεστικών κρουνών και ειδικών αντλιών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας για την συνεχή παροχή νερού σε περίπτωση διακοπής του ηλεκτρικού ρεύματος. δ)ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ έγκαιρος από ξερά χόρτα όπου απαιτείται στις αρχές της αντιπυρικής περιόδου κατά μήκος των πρανών των κύριων οδικών αξόνων της περιοχής.
10. ΠΑΡΑΛΙΑΚΟΙ ΔΡΟΜΟΙ. ΑΜΕΣΗ οροθέτηση ως ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΥ του υπό διαμόρφωση παραλιακού δρόμου από την στροφή Μπούσουλα μήκους 500μ. περίπου με αντίστοιχη απαγόρευση κυκλοφορίας κάθε τροχοφόρου εκτός αυτών που ορίζει ο νόμος και τακτικοί έλεγχοι για την αποφυγή αυθαίρετης οδήγησης. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ και ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ παρέμβαση με παγκάκια, περιποίηση παρτεριών πράσινου,φύτευση νέων
δένδρων και περιποίηση των παλαιών, αύξηση καλαθιών απορριμμάτων,διευθέτηση απορροής ομβρίων υδάτων, τακτική αποκομιδή απορριμμάτων και καθημερινή τους καλοκαιρινούς μήνες.ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ προστατευτικών κιγκλιδωμάτων η φωσφορίζουσας σήμανσης (κολωνάκια) καθ’ όλο το μήκος των ορίων του οδοστρώματος, καθότι δυσδιάκριτο και επικίνδυνο πτώσης ανθρώπου η τροχοφόρου ιδίως τις νυχτερινές ώρες,όπως και στην στροφή του παραλιακού δρόμου της παραλίας Μπαλαλάι στο
Πανόραμα και ΑΜΕΣΗ διάνοιξη δρόμου κυκλικής διαφυγής από την ομώνυμη παραλία, ανάγκη που κατέδειξε και η καταστροφική πυρκαγιά το 2018. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ χώρων πάρκινγκ όπου υφίσταται δυνατός χώρος σε όλο το μήκος της παραλιακής ζώνης όπου υπάρχουν προσβάσιμες παραλίες (Μπούσουλα, Μπαλαλάϊ, Βουλιαγμένη), για την απρόσκοπτη πρόσβαση όλων των πολιτών και την αποφυγή φαινομένων α υ θ α ί ρ ε τ η ς κατάληψης της παραλίας από τροχοφόρα. ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ και ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ από κάθε αυθαιρεσία όλων των χώρων της παραλίας, οι ελεύθεροι χώροι της οποίας
να αυξηθούν και οι οποίοι ως δημόσιοι χώροι, πρέπει να είναι ασύμβατοι με κάθε κερδοσκοπική δραστηριότητα όπως και προσβάσιμοι από όλους.
11. ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΗΜΕΙΟ. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ αποκομιδή απορριμμάτων ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες και ΤΑΚΤΙΚΗ αποκομιδή ογκωδών αντικειμένων και κλαδεμάτων από το πράσινο σημείο συγκέντρωσης του Δήμου, για να αποφευχθεί το φαινόμενο της υπερσυσσώρευσης που αποτελεί επικίνδυνη καύσιμη ύλη και μία φραδυφλεγή βόμβα για την περιοχή. ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ στο πράσινο σημείο στοιχειωδών λειτουργικών εγκαταστάσεων για το προσωπικό όπως και συστημάτων αντιπυρικής ασφάλειας. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ πινακίδων πληροφόρησης για το πράσινο σημείο και το ωράριο λειτουργίας του σε κάθε χώρο αποκομιδής απορριμμάτων και οι οποίοι παράλληλα να οριοθετηθούν, προκειμένου να αποφευχθεί το φαινόμενο των μικρών αυτοσχέδιων χωματερών. ΑΥΞΗΣΗ των κάδων καθαριότητας και ανακύκλωσης και ειδικά των σταθερών καλαθιών κατά μήκος του παραλιακού μετωπου, όπως και
τακτικός καθαρισμός των χώρων αποκομιδής.
12. ΠΡΑΣΙΝΟ-ΑΘΛΗΣΗ-ΑΝΑΨΥΧΗ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ χώρων πράσινου,άθλησης και αναψυχής με αποκατάσταση, διαμόρφωση και καθαρισμό της πλατείας Κινέτας καθώς και διαμόρφωση κοινόχρηστων χώρων με πλατείες,παιδικές χαρές, συλλογικά παιχνίδια (σκάκι κλπ), με δενδροφύτευση και χώρους προσβάσιμους σε όλους και ειδικά στους συμπολίτες ΑΜΕΑ. Ειδικότερα η ανάπλαση των κοινόχρηστων χώρων θα πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψιν την ασφάλεια των χώρων και των παρακείμενων ιδιοκτησιών
όσον αφορά την παροχέτευση ομβρίων υδάτων καθότι απουσιάζουν φρεάτια απορροής , με αποτέλεσμα τα σοβαρά και δικαιολογημένα παράπονα και τις αγωνιώδεις επισημάνσεις των κατοίκων. ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ και καθαρισμός του γηπέδου της Κινέτας το οποίο είναι σχεδόν κατεστραμένο και του μικρού γηπέδου μπάσκετ και βόλλεϋ στην περιοχή Πίκα που με πολλά προβλήματα υπολειτουργεί και που είναι οι μ ο ν α δ ι κ ο ί χώροι άθλησης στην περιοχή. ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ των ελάχιστων
υπαρχόντων χώρων άθλησης και αναψυχής των πολιτιστικών συλλόγων όπως της Γαλήνης, της μικρής παιδικής χαράς στην Πίκα που εχει εγκαταληφθεί παραπλεύρως του μικρού γηπέδου μπάσκετ, όπως και της ημικατεστραμένης παιδικής χαράς του Πανοράματος στην οδό Χρυσανθέμων και προστασία της από το παρακείμενο ρέμα. ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ και ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ αποκατάσταση των ελάχιστων σωζώμενων πέτρινων σπιτιών της παληάς Κινέτας ως μοναδικού ιστορικού αποτυπώματος της περιοχής στο
55οχλμ., της παλαιάς σιδηροδρομικής τοξωτής πέτρινης γέφυρας στο 54οχλμ. και του παλαιού εγκαταλελειμμένου Σιδ. Σταθμού ιδιοκτησίας του ΟΣΕ. ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ των παλαιών σιδηροδρομικών γραμμών και έλεγχος στατικότητας των παλαιών σιδηροδρομικών γεφυριών όπως στην Πίκα του οποίου η μεσαία κολώνα στήριξης έχει καταρρεύσει, για την ασφάλεια διαβαινόντων πεζών η περιπατητών. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ χώρου περιπάτου η και ποδηλατόδρομου για τους κατοίκους κατά μήκος των
παλαιών γραμμών αν είναι εφικτό.
13. ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ειδικών σηματοδοτημένων χώρων στάσεων λεωφορείων του ΚΤΕΛ με εσοχές, ράμπες και σήμανση σύμφωνα με την νομοθεσία στις εισόδους εξόδους ανά ρεύμα κυκλοφορίας της Ολυμπίας Οδού στον ανισόπεδο κόμβο για την ασφάλεια των επιβατών και την εξυπηρέτηση συμπολιτών ΑΜΕΑ, ηλικιωμένων η συμπολιτών με μικρά η προσωρινά κινητικά προβλήματα και την αποφυγή τροχαίου ατυχήματος με ευθύνη της διαχειρίστριας εταιρείας του Αυτοκινητοδρόμου, σύμφωνα με την Υ.Α.Β-54871/406/2003 (Β 13640) αρθ.4 παρ.5. καθότι οι υπάρχουσες είναι άκρως αντιλειτουργικές,επικίνδυνες και χωρίς σήμανση. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ συσκευής τηλεματικής για την πληροφόρηση των επιβατών ως προς την συχνότητα των δρομολογίων.
ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ των παλαιών στάσεων του ΚΤΕΛ στην ΠΕΟΑΚ μετά από μελέτη σε κατάλληλους χώρους με ειδικές ράμπες για την ασφαλή επιβίβαση συμπολιτών ΑΜΕΑ, ηλικιωμένων και συμπολιτών με μικρά η προσωρινά κινητικά προβλήματα. ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ και ΣΗΜΑΝΣΗ στάσεων σχολικών λεωφορείων και στον βόρειο παράδρομο για την ασφαλή εξυπηρέτηση των μαθητών. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ και ΤΑΚΤΙΚΗ σύνδεση της Κινέτας με δημοτική λεωφορειακή γραμμή με την πόλη των Μεγάρων (μητροπολιτικός Δήμος) καθότι ο σταθμός του Προαστιακού Μεγάρων είναι εκτός του αστικού ιστού και δεν εξυπηρετείται επαρκώς συγκοινωνιακά και σύμφωνα με το ωράριο λειτουργίας του Προαστιακού, δεδομένης της απόστασης με το κέντρο της πόλης των Μεγάρων,των κατά καιρούς δυσμενών καιρικών συνθηκών (κρύο, καύσωνας,
βροχή κ.α) αλλά και των ευπαθών ηλικιακών κοινωνικών ομάδων. ΑΜΕΣΗ μείωση της ιδιαίτερα ακριβής τιμής του εισιτηρίου του Προαστιακού από Κινέτα προς Αθήνα που διπλασιάζεται παραδόξως για 10χλμ. περίπου.
14. ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ. ΙΔΡΥΣΗ Αστυνομικού Σταθμού για την ασφάλεια της περιοχής και την καθημερινή εξυπηρέτηση των πολιτών. ΑΥΞΗΣΗ των περιπολιών για την πρόληψη της εγκληματικότητας όπου οι διαρρήξεις οικιών παρουσιάζουν ανησυχητικά αυξημένα κρούσματα κατά περιόδους και έμφαση στην αστυνόμευση του οδικού δικτύου της ΠΕΟΑΚ που παρουσιάζει πολλά τροχαία ατυχήματα ιδίως ανοιξιάτικους και καλοκαιρινούς μήνες.
15. ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΑΜΕΑ. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ειδικής ράμπας για την άμεση πρόσβαση και εξυπηρέτηση συμπολιτών ΑΜΕΑ σύμφωνα με την νομοθεσία στο κτίριο της Κοινότητας. ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ θέσεων στάθμευσης ΑΜΕΑ σε δημόσιους χώρους όπως κοινοτικό κατάστημα, παραλιακό μέτωπο, στους υπό διαμόρφωση κοινόχρηστους χώρους, όπως και στην παραλία Μπαλαλάϊ πλησίον της ειδικής ράμπας θαλάσσιας εξυπηρέτησης των συμπολιτών ΑΜΕΑ.
φωτογραφία αρχείου